Corporate Systems

Uzņēmuma mājaslapas izveide un uzturēšana


Starptautiskās lidostas "Rīga" mājaslapas tehniskā izstrāde un uzturēšana

Klients: 
Starptautiskā lidosta "Rīga"

Uzdevums

Starptautiskās lidostas “Rīga” mājaslapas tehniskā izstrāde, uzturēšana.

Galvenās aktivitātes:

  1. Izstrādāta un nodota ekspluatācijā mūsdienu tīmekļa vietņu izstrādes standartiem, labajai praksei un Starptautiskās lidostas “Rīga” zīmolvedības un komunikācijas prasībām atbilstoša mājaslapa, kurā nodrošināta:
    • lietotājam draudzīga un intuitīva saskarne, kā arī pieejamība personām ar invaliditāti;
    • mājaslapas saderība ar dažādām pārlūkprogrammām un ierīcēm (Responsive web design) un iespēja nākotnē attīstīt mājaslapu un pievienot jaunas funkcijas;
    • lietojamības, veiktspējas, SEO optimizācija, saderība ar populārākajām sociālo tīklu platformām;
    • satura meklēšanas un sarakstu filtrēšanas funkcija;
    • sīkdatņu (cookies) pārvaldība;
    • multilinguālais atbalsts (latviešu, angļu, krievu valodās, ar iespēju pievienot citas valodas);
    • karšu attēlošana mājaslapā;
    • lietotāju lomu un piekļuves tiesību pārvaldība;
    • satura pārvaldības sistēma (CMS), satura veidošana, rediģēšana, dzēšana, publicēšana un tulkošana, satura versiju, attēlu, video un pielikumu pārvaldība, satura plānošana un publicēšanas datuma noteikšana, kā arī dažādi satura attēlošanas veidi un formāti (attēlu galerijas, video galerijas, karuseļi, saraksti, tabulas, teksta formēšana, saites utt.)
  2. Nodrošināt mājaslapas stabilu, nepārtrauktu un drošu darbību pēc tās publicēšanas produkcijas vidē, kas ietver datu rezerves kopiju veidošanu, sistēmas drošības un atjauninājumu nodrošināšana, kļūdu labošanu, lietotāju atbalstu un problēmu risināšanu, servera nodrošināšanu (hostings) un regulāras tehniskās apkopes.
  3. Sistēmas funkcionalitātes izmaiņu vai papildinājumu izstrāde un dokumentācijas papildināšana.

Rezultāts

Ir izveidota un uzturēta pilnībā funkcionāla, droša, pieejama un aktuāla Starptautiskās lidostas “Rīga” mājaslapa, kas efektīvi kalpo lidostas mērķauditoriju (pasažieri, partneri, citas ieinteresētās puses) vajadzībām un atbalsta lidostas mārketinga un komunikācijas stratēģiju.


41 mēnesis

Projekta realizācijas laiks