
Corporate Services

Biznesa vadības un atbalsta ārpakalpojumi
Nozare: Telekomunikācijas
Projekta direktors
Uzziņu dienesta biznesa pārvaldības ārpakalpojums
Uzdevums
Nodrošināt Tele2 Uzziņu dienesta biznesa attīstības, tehnoloģisko un administratīvo vadību, realizējot sekojošus uzdevumus
- Izveidot un uzturēt uzziņu dienesta datubāzes un informācijas meklēšanas tehnisko risinājumu.
- Uzturēt un papildināt datubāzes saturu, nodrošināt ienākošo zvanu apkalpošanu.
- Slēgt līgumus ar biznesa klientiem par prioritātēm un informācijas publicēšanu uzziņu dienesta datubāzē.
- Tele2 «Uzziņu dienesta 1182» pakalpojuma nodrošināšana un sniegšanai nepieciešamās IT servisa platformas nodrošināšana, ienākošo zvanu apkalpošana , interneta portāla www.1182.lv izstrāde un uzturēšana atbilstoši tirgus prasībām un nozares tendencēm.
Uzziņu dienesta numurs 8811 ir mainīts uz 1182, sākot ar 2015.gada 1.maiju.
Rezultāts
Tele2 klientu lojalitātes uzlabošana, nodrošinot saviem klientiem Uzziņu pakalpojumu, lētāk kā citu tīklu operatoru klienti var saņemt no Uzziņu pakalpojumu sniedzējiem
Papildus ieņēmumi no pakalpojuma, kas uz 2015 gadu ir ir otrais populārākais uzziņu dienests Latvijā, apkalpojot vairāk kā 300 000 zvanus gadā. Kopš dibināšanas 1182 ir arī izdevīgākais Uzziņu dienests vairāk kā 1 miljonam Tele2 tīkla klientu. Internetā pieejams 1182.LV - Latvijas uzņēmumu ceļvedis ar reitingiem un klientu atsauksmēm.
Tā kā pakalpojums Uzziņas 1182 nav tieši saistīts ar Tele2 pamatbiznesu, tad uzņēmumam nododot šī pakalpojuma biznesa vadību un atbalstu ārpakalpojuma sniedzējam, nav nepieciešams attīstīt uzņēmuma iekšpusē kompetences un turēt cilvēkresusrsus un tehnoloģijas šāda servisa nodrošinājumam. Šāds biznesa nodrošinājuma risinājums, ļauj ar zemākiem biznesa riskiem un izmaksām uzturēt klientu lojalitētes pakalpojumu un gūt papildus ieņēmumus.
Uzziņu dienesta numurs 8811 ir mainīts uz 1182, sākot ar 2015.gada 1.maiju.
Sniegtie pakalpojumi
34 mēneši
Projekta realizācijas laiks