Corporate Systems

Tirgotāja LV portāla modernizēšana un attīstība


Enerģētika un telesakari


www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāla modernizēšana un attīstība

Klients: 
Latvenergo AS

Uzdevums

Nodrošināt www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāla modernizēšanu un attīstību. www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāls ir digitālais saskarsmes klientu apkalpošanas kanāls, kurā tiek nodrošinātas visas klientiem nepieciešamās funkcionalitātes.

Rezultāts

Līguma izpildes laikā tika veiktas sekojošas aktivitātes:

  • WEB konstruktoru izstrāde;
  • Smart ID ieviešana;
  • Funkcionālie un dizaina uzlabojumi;
  • Jauna papildpakalpojuma ieviešana;
  • Jauna papildpakalpojuma pieslēgšanas procesa uzlabojumi;
  • Elektroauto uzlādes dažādi funkcionālie uzlabojumi;
  • Klienta saskarsmes vēstures funkcionalitāte;
  • Individuālās cenošanas procesu ieviešana;
  • Attīstīt Dabasgāzes pakalpojumus - līgumu slēgšana, BUS klientu līgumu slēgšana;
  • Portāla pielāgošana lietotājiem ar dzirdes, redzes un kustību traucējumiem;
  • Un citu jaunu produktu/pakalpojumu ieviešana.

Projekta īstenošanas rezultātā tika nodrošināta www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāla modernizēšana un attīstība.


Sniegtie pakalpojumi

12 mēneši

Projekta realizācijas laiks