KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS (ZVANU CENTRĀ)

No Tevis sagaidām: 
  • Patiesu vēlmi palīdzēt cilvēkiem un lieliskas komunikācijas prasmes;
  • Labas datorprasmes un interesi par tehnoloģijām;
  • Vēlmi mācīties un apgūt jaunas zināšanas;
  • Labas latviešu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
  • Iespēju strādāt maiņu darbu ( dienas un nakts maiņas);
  • Pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam: 
  • Konkurētspējīgs atalgojums sākot no 1200-1500 EUR bruto;
  • Draudzīgi, atsaucīgi, pozitīvi kolēģi;
  • Kopīgi pasākumi (filmu vakari, komandu saliedēšanās, sporta aktivitātes un citas foršas kopā būšanas);
  • Pusdienu kompensācija;
  • Veselības apdrošināšana;
  • Apmaksāta brīvdiena dzimšanas dienas nedēļā;
  • Uz vērtībām balstīta uzņēmuma kultūra un kopīgi saliedēšanās pasākumi;
  • Mūsdienīga darba vieta Āgenskalnā ar bezmaksas auto un velo novietni.
Tavi darba pienākumi: 
  • Nodrošināt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un sniedzot precīzu informāciju;
  • Informēt un konsultēt pakalpojumu lietotājus;
  • Reģistrēt un risināt problēmu pieteikumus;
  • Veikt informācijas un datu ievadi sistēmā;
  • Pārzināt partneru pakalpojumus, piedaloties vairākos projektos.