KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS (ZVANU CENTRĀ)
No Tevis sagaidām:
- Patiesu vēlmi palīdzēt cilvēkiem un lieliskas komunikācijas prasmes;
- Labas datorprasmes un interesi par tehnoloģijām;
- Vēlmi mācīties un apgūt jaunas zināšanas;
- Labas latviešu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
- Iespēju strādāt maiņu darbu ( dienas un nakts maiņas);
- Pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- Konkurētspējīgs atalgojums sākot no 1200-1500 EUR bruto;
- Draudzīgi, atsaucīgi, pozitīvi kolēģi;
- Kopīgi pasākumi (filmu vakari, komandu saliedēšanās, sporta aktivitātes un citas foršas kopā būšanas);
- Pusdienu kompensācija;
- Veselības apdrošināšana;
- Apmaksāta brīvdiena dzimšanas dienas nedēļā;
- Uz vērtībām balstīta uzņēmuma kultūra un kopīgi saliedēšanās pasākumi;
- Mūsdienīga darba vieta Āgenskalnā ar bezmaksas auto un velo novietni.
Tavi darba pienākumi:
- Nodrošināt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un sniedzot precīzu informāciju;
- Informēt un konsultēt pakalpojumu lietotājus;
- Reģistrēt un risināt problēmu pieteikumus;
- Veikt informācijas un datu ievadi sistēmā;
- Pārzināt partneru pakalpojumus, piedaloties vairākos projektos.