Corporate Systems

Tirgotāja LV portāla modernizēšana un attīstība
Enerģētika un telesakari
www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāla modernizēšana un attīstība
Klients:
Latvenergo AS
Uzdevums
Nodrošināt www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāla modernizēšanu un attīstību. www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāls ir digitālais saskarsmes klientu apkalpošanas kanāls, kurā tiek nodrošinātas visas klientiem nepieciešamās funkcionalitātes.
Rezultāts
Līguma izpildes laikā tika veiktas sekojošas aktivitātes:
- WEB konstruktoru izstrāde;
- Smart ID ieviešana;
- Funkcionālie un dizaina uzlabojumi;
- Jauna papildpakalpojuma ieviešana;
- Jauna papildpakalpojuma pieslēgšanas procesa uzlabojumi;
- Elektroauto uzlādes dažādi funkcionālie uzlabojumi;
- Klienta saskarsmes vēstures funkcionalitāte;
- Individuālās cenošanas procesu ieviešana;
- Attīstīt Dabasgāzes pakalpojumus - līgumu slēgšana, BUS klientu līgumu slēgšana;
- Portāla pielāgošana lietotājiem ar dzirdes, redzes un kustību traucējumiem;
- Un citu jaunu produktu/pakalpojumu ieviešana.
Projekta īstenošanas rezultātā tika nodrošināta www.elektrum.lv klientu pašapkalpošanās portāla modernizēšana un attīstība.
Sniegtie pakalpojumi
12 mēneši
12 mēneši
Projekta realizācijas laiks