Produkta atbalsta speciālists /-e

Prasības: 
  • Interese par e-pakalpojumiem, IT risinājumiem un mūsdienīgiem apmācības veidiem;
  • vēlama pieredze klientu atbalstā IT risinājumu izmantošanā;
  • vēlme un spēja mācīties;
  • augsta atbildības sajūta, prasme ātri un precīzi strādāt dinamiskā vidē;
  • atsaucīga personība ar labām komunikācijas un prezentēšanas prasmēm;
  • teicamas latviešu valodas zināšanās un ļoti labas angļu valodas zināšanās komunikācijai ar partneriem ārvalstīs; 
  • loģiskā domāšana un precizitāte.
Piedāvājumi: 
  • Iespēju papildus atalgojumam nopelnīt arī bonusus par upsales darījumiem;
  • dinamisku un interesantu darbu;
  • iespēju attīstīt mūsdienīgu e-apmācības platformu sadarbībā ar biznesa attīstītājiem un programmētājiem;
  • profesionālās attīstības iespējas;
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes termiņa;
  • pusdienu kompensāciju.
Pienākumi: 
  • Risinājuma demonstrāciju veikšana klientam klātienē un attālināti;
  • klientu pieslēgšana sistēmai un to konsultēšana saistībā ar sistēmas lietošanu;
  • atbalsts e-apmācību kursu sagatavošanā un platformas pielāgošanā;
  • klientu vajadzību un vēlmju noskaidrošana attiecībā uz jaunu funkcionalitāti;
  • CloudStudy platformas pielāgojumu izstrādes koordinēšana;
  • tehnisko problēmu pieņemšana un nosūtīšana risināšanai, kļūdu pieteikšana;
  • papildus e-apmācību satura piedāvāšana klientiem.